h1

Să trăiţi cu 600 lei pe lună, domnule premier Emil Boc!

27 Mai 2010

Ieri, după ce a anunţat reducerea cu 15% a indemnizaţiei acordate mamelor, i-am propus lui Emil Boc să trăiască o lună cu 600 de lei. Dar nu: nu doar să trăiască, ci să crească şi un copil, un sugar din suma asta. Să vedem dacă poate! Fără secretare, fără girofare! Emil Boc, băiatul de la ţară –cât de sus a ajuns! Dar, vă întreb, la ce ne foloseşte nouă asta?

Această prezentare necesită JavaScript.

Am protestat în faţa Guvernului. Peste o sută de mame, taţi, bunici au venit să-şi exprime exasperarea, revolta, poate chiar repulsia faţă de lipsa de omenie a Guvernului. Răspunsul a fost: să fim solidari!

Să fim solidari, de pildă cu toată clientela PD-L. Să fim solidari cu  Sebastian Vlădescu, ministrul de Finanţe, care a scos, anul trecut, 100.000 euro numai din participarea în consilii de administraţie. Să fim solidari cu fostul ministru de Finanţe, Gheorghe Pogea, membru în consiliul de administraţie al CEC, membru în Consiliul de Supraveghere al Fondului Proprietatea, calitatea de membru fiind remunerată cu mii de euro pe lună. Să fim solidari cu Cristian Boureanu, a cărui firmă încasează 75.000 euro la fiecare sală construită în România din bani publici. Şi, în general, să fim solidari cu toţi miniştii, cu toate sinecurile bine plătite şi cu toţi beneficiarii contractelor acordate clienţilor politici ai PD-L.

Într-adevăr, cele 124.000 de tinere mame, plătite în prezent cu 600 lei lunar, vor fi salvate de solidaritate! Aşa că, un mic gest, domnule Boc. Să trăiţi cu 600 lei. Milione de români sunt obligaţi să o facă. Credeţi că este posibil? Haideţi să încercăm, domnule premier! Să vedem, sunteţi bărbat?

34 comentarii

  1. o fi o diversiune prin marionete…. cine rezista … sa vedem … romanii sunt oricum scosi de sub hipnoza ….


  2. aveti hartie , pix , internet si CUVINTE etc. … ce tot va aburesc unii pe la tv ? … avem o tara FOARTE BOGATA si jaf cam de 20 de ani ! ne cred maimute in cusca bune ptr. EXPERIMENTE ! fiecare dupa PUTEREA si INTELEPCIUNEA lui va lua masuri cu RABDARE si CONSTIINTA !!! SUCCES !!!


  3. … art. 53 din Constitutie despre Apararea Securitatii Nationale … cine apara Romania ? Armata Politia Serviciile Pompierii ETC. deci … si in regulamentele militare scrie despre Starea Moralului din Structuri … deci razboi Psihologic … DECIMAREA Structurilor … aici vor castiga cei care au PAMANTURI ARABILE NELUCRATE si CLADIRI INCHIRIATE adica MAFIA ALIMENTELOR pline de chimicale din UE si MAFIA IMOBILIARA … deci atentie la SIGURANTA NATIONALA !!! avem pamanturi … treceti la cultivat pe ele prin orice metode LEGALE … solutii exista multe … daca nu poate parlamentul si guvernul atunci le SUGEREZ sa paraseasca ROMANIA sau POSTURILE … SUCCES !!!


  4. mamici ce putem face acum cand deja au hotarat sa ne ia 15%? trebuie sa luptam pt drepurile noastre dar cum ?


  5. Catalina cauta solutii sau solutia pe blog la mine si la altii ….


  6. si ce putem face? nesimtitilor astia nu la face nimeni nimic? cum se aplica aceasta reducere ? se modifica si plafonul maxim ? Corina Soare


  7. Buna ziua,

    Am 34 de ani si fac parte din acea categorie a MAMELOR DE LUX care „beneficiaza” de o indemnizatie de crestere a copilului mai mare decat 600 RON. Am un copil de 2 ani si jumatate (pentru care am beneficiat de aceasta indemnizatie numai 8 luni, deoarece la nasterea lui nu era in vigoare legea respectiva) si unul de 5 luni, conceput tocmai pentru ca am simtit o sustinere din partea statului in momentul in care s-a dat aceasta lege care protejeaza MAMELE DIN CLASA MEDIE. Acele mame care nasc copii care vor deveni, in marea lor majoritate, platitori corecti de taxe si impozite care vor sustine statul si care vor plati probabil intreaga lor viata datoriile enorme acumulate de statul roman din cauza incompetentei celor care se perinda la conducere de 20 de ani.
    Am avut primul copil dupa 30 de ani, abia atunci am considerat ca am ajuns – dupa ani intregi de studii si munca cinstita in mediu privat, cu tot salariul la vedere, platind impozitele corect , un salariu bun, dar fara a fi nici pe departe comparabil cu acele PENSII NESIMTITE – capabila sa cresc un copil dupa anumite standarde si exigente, a fost un sacrificiu faptul ca am renuntat la salariu, reducandu-mi venitul la 600 RON cat era indemnizatia maternala atunci, + 200 RON alocatia copilului,totusi eu si sotul meu am considerat ca e mai bine sa raman eu acasa cu copilul, decat sa creasca cu bona. De asemenea, la vremea respectiva AM DECIS CA NE PERMITEM UN SINGUR COPIL.
    Intre timp legea s-a schimbat si femeile din clasa medie, cu studii superioare, cu job-uri in companii private si cu salarii de maxim 2000 euro au fost incurajate sa faca si copii, nu numai cariera pana la epuizare. Faptul ca primeam 85% din salariu mi-a dat o stare de siguranta si am putut planifica si un al doilea copil, pe care sa-l pot creste in conditii decente, sa ma pot ocupa de el si sa nu fiu nevoita sa angajez o bona necalificata, care sa-i dea sedative in timpul zilei, pentru a-l linisti. (cazuri concrete, experimentate din nefericire de colege de generatie , mamici din clasa medie).
    Cand planifici sa ai un copil e o alegere pentru intreaga viata, nu un moft, iar atunci cand am luat decizia sa avem si al doilea copil eu si sotul meu am facut niste calcule foarte stricte, un factor important fiind acea indemnizatie maternala stabilita prin lege si pe care am considerat-o o constanta de baza in urmatorii 2 ani ai vietii noastre. Nu este vorba de niste bani care MI SE DAU de catre statul roman ca un fel de pomana, ca sa-i pot lua copilului pampers pentru ca mi-e lene sa spal scutece de panza, ci de o INVESTITIE pe care statul roman o face in asigurarea unei structuri sociale sanatoase, sustinerea acestei CLASE MEDII PLATITOARE DE TAXE SI IMPOZITE. Impozitul platit pe salariul meu atatia ani imi da dreptul sa am o indemnizatie maternala mai mare decat a concetatenei mele fara nicio scoala care sta acasa si traieste din alocatiile copiilor de cand se stie, votand cu degetul in functie de cat i s-a dat, mama a unor copii care nu se duc la scoala, deja s-au apucat de furat si nu cred ca vor lucra vreodata (desi fug de munca precum dracul de tamaie) altfel decat la negru.Sa nu uitam ca banii pentru plata indemnizatiei maternale pentru astfel de femei se aduna tot de la noi, cele care muncim si platim impozite.
    Acum datele problemei se schimba din nou, mi se spune brusc ca ceea ce consideram a fi o constanta garantata de stat este un lux la care trebuie sa renunt, DIN SOLIDARITATE.
    Intre timp, din cauza crizei economice, sotul meu a ramas fara serviciu – in mediu privat, astfel incat aceasta indemnizatie a devenit singurul venit al familiei.
    Desigur, ma voi intoarce la serviciu sau imi voi cauta un job la negru, astfel incat sa pot primi in mana ceva mai multi bani si patronul sa nu fie nevoit sa plateasca un impozit prea mare de pe urma mea.Toate acestea cu multumiri adresate domnului presedinte Traian Basescu, pe care atat eu cat si sotul meu l-am votat anul trecut cu incredere.
    Daca vreuna din fiicele domniei sale ar fi avut un copil, i-as fi adresat urmatoarea provocare: sa-si intretina timp de o luna copilul numai si numai din indemnizatia maternala maxima, de 4000 RON, incercand sa respecte in acelasi timp si standardele ridicate pe care le doreste.Iar luna urmatoare – sa repete experimentul in varianta si mai dura, cu indemnizatia de 600 RON.
    Nefiind bunic, ii lansez o alta provocare d-lui presedinte Traian Basescu : sa convinga inaltele doamne ale politicii romanesti, printre care si fiica domniei sale, precum si doamna ministru al dezvoltarii si turismului si consilierul pe probleme economice al primului ministru, ca , DIN SOLIDARITATE, sa organizeze o licitatie la care sa fie vandute posetele Luis Vuitton, pantofii Manolo Blahnik si alte tinute de firma pe care le poseda stimabilele doamne, iar banii colectati in urma acestei licitatii sa intre, evident, la bugetul de stat.
    Ce s-a intamplat cu acele pensii speciale nesimtite de care vorbea dl Boc? Nu am vazut nicio plafonare la o anumita suma, asa cum a fost plafonata indemnizatia maternala la 4000 RON, desi in multe cazuri numai impozitul pe salariul mamicilor respective depaseste aceasta suma.
    Propun ca, DIN SOLIDARITATE, sa li se plafoneze si acestor pensionari de lux pensiile . Sunt 200.000 de MAME DE LUX? Si cati pensionari de lux?
    Propun sa se calculeze cate posete Louis Vuitton si cate perechi de pantofi Manolo Blahnik se pot cumpara lunar din suma indemnizatiilor maternale mai mari de 600 RON.
    Se mai poate spune si in felul urmator, oricat de cinic ar suna: Stimate familii din clasa medie, daca va ganditi sa concepeti un copil in urmatoarea perioada, renuntati la idee, deoarece statul nu va mai sustine in niciun fel.Nu va veti putea permite sa cresteti un copil in conditii decente.
    Ganditi-va cate familii au luat decizia de a face un copil bazandu-se pe aceasta lege care confera o siguranta. In acest moment guvernantii ne spun ca ni se ia un drept pe care ne bazam, sa facem ce putem, sa ne descurcam cum putem, dar noi nu putem sa aruncam copii peste gard, un copil e o decizie pe viata, un plan pe termen lung. Guvernul Boc insa exceleaza in carpeli pe termen scurt, in decizii pripite pentru care din banul public platim cate trei directori la firmele de stat + cheltuielile de judecata si daune pentru cei dati afara in mod incorect pe criterii politice…
    E bine ca in capitala Romaniei, care a devenit un rai al florilor si plantelor ornamentale platite in fiecare sezon cu bani grei din banul public bonele nescolite vor tipa la copiii care se joaca in parcuri pline de rahati de caini maidanezi, in timp ce mamicile muncite din clasa medie vor trage zi lumina la serviciile lor prost platite pe cartea de munca de companii care vor sa sunteze plata impozitelor…
    Desigur, pana ce copiii acestia vor incepe sa plateasca, la randul lor, impozite, vor iesi la pensie o multime de alte femei descurajate acum sa mai nasca.

    Daca exista posibilitatea de a actiona in judecata la Curtea Constitutionala statul roman pentru incalcarea unui drept castigat (indemnizatia) va rog sa ne tineti la curent pe blog, sunt foarte interesata sa ma alatur unei astfel de actiuni.Daca va intra in vigoare masura de reducere nu stiu care ar mai fi solutiile pentru noi, cel putin la nivel principial.
    E o mare ipocrizie din partea lui Basescu sa invoce solidaritatea …

    Cu stima,

    O mama de lux plina de amaraciune


  8. ROMANIA TREZESTE-TE!!!


  9. si eu sunt o „mama de lux” cu un copil de abia 3 luni, pe care o sa fiu nevoita sa-l las cu cine stie cine acasa, deoarece voi fi OBLIGATA sa ma intorc la serviciu ( daca ma vor primi ), sau sa-mi caut de lucru. sotului meu care lucreaza in constructii i s-a redus salariul cu 50%. deci ce sa fac, are cineva o solutie pentru mine?
    vreau sa-i dau in judecata! daca are cineva informatii in aceasta privinta, va rog anuntati!


  10. legile femosan …. nu mai conteaza voturile si liderii sindicali tradatori …. 5 milioane de romani vor Pune ordine in RO … listele cu tradatorii care nu cedeaza sunt facute … si imprastiate prin tara , internet ETC. deci FORTELE se vor canaliza … acum depinde sa nu pice alti romani in ultimele clipe in CAPCANE … PRUDENTA !!!


  11. ne aparam prin metode speciale … incredere… apropo tocmai am zis de fulgere si in Moldova undeva deja au aparut… PRUDENTA ! http://nicoletasavin.wordpress.com/2010/05/29/ofensiva-rusa-in-romania-i


  12. asasinii economici….. SUA si RUSIA daca se mai leaga de RO aiurea vor avea MULTE PIERDERI pe toate PLANURILE … legile femosan , care multi nu le inteleg dar au o forta IMPRESIONABILA … SUCCES ROMANI !!!


  13. Parlamentul mai vrea DOVEZI ca SISTEMUL este la PAMANT si INEFICIENT ? CERETI INCHIDEREA lui ptr. a mai fi RESURSE in TARA asta unde mor romani din cauza SARACIEI , LUXULUI si IGNORANTEI celor care isi aseaza trupurile pe scaune in PARLAMENT si GUVERN !!! o tara fara PARLAMENT se poate RIDICA dar fara un GUVERN SOLIDAR si ALTRUIST NICIODATA !!! http://www.realitatea.net/caz-socant-la-slatina–un-baiat-de-9-ani-a-murit-dupa-o-banala-fractura-la-mana_715996.html


  14. PARLAMENTARII RADEAU cu GUVERNANTII ,PATRONII , SACALII DE LUX , PRIMARII si GENERALII ETC. … inca din 2007 anuntam pe diferite forumuri si internet despre GENOCID si SALARII , PENSII . Anunturile erau facute cu nick antiignorant antiignorantul si altele … unul din ele mai scurt – Sâmbătă, 27 Decembrie 2008 03:37 antiignorant a spus: Acest guvern nu va rezista daca nu se maresc pensiile si salariile .de unde? sa se micsoreze cu procente intre 15-1 la suta salariile de peste 50 milioane si pensiile de peste 30 milioane !!! restul le gasiti cu google …


  15. 5 milioane de romani vor prelua informtiile UTILE si se vor aplica masuri cu VIZIUNE ptr. minim 5 ani !!!


  16. UN POPOR nu POATE SUPRAVIETUI fara SANATATE PSIHICA si FIZICA !!! RO in FALIMENT !!!* prima URGENTA sunt VENITURILE si ALTRUISMUL nu DIPLOMELE de ORICE FEL !!! pana nu este BLOCAT PARLAMENTUL de la RESURSE RO nu va iesi din CRIZA ! au fost facute CALCULE !!! Parlamentul secunda de secunda SABOTEAZA AGRICULTURA SANATATEA si EDUCATIA Parlamentul si Guvernul se afla pe alta PLANETA … INTELEGETI o data ca actualul SISTEM nu va REZISTA !!! CATI ROMANI TREBUIE SA MAI MOARA ? MEDITATI IN CASE ! cine are PUTERE SA MEDITEZE ?! LUX , APARENTE , CORUPTIE , SUBIECTIVISM , NEREALISM , LIPSA DE VIZIUNE , EGOISM , PIERDERE DE TIMP , EFICIENTA ,GENOCID !!!


  17. ptr. EVITAREA imbolnavirilor PSIHICE si FIZICE a COPIILOR si BATRANILOR pensia MAXIMA : 3000 RON ! maxim 1 milion de romani pot SUPRAVIETUI cu o pensie de 3000 ron ca sa nu DISPARA ROMANIA ca POPOR !!! EVITATI GENOCIDUL !


  18. EXISTA 5 MILIOANE de ROMANI CONTRA 2 MILIOANE de TRADATORI ,SANTAJATI si HIPNOTIZATI , TREZIREA !!! NU VA LASATI DECIMATI VOI , BATRANII SI COPIII VOSTRI !!! PASNIC si cu , CONSTIINTA !!! vreti in LAGAR ?


  19. salariul maxim trebuie sa fie de 6000 ron si pensia maxima de 3000 ron in RO


  20. legile femosan … – VINDECAREA NARCOMANILOR si celor DEPENDENTI de ZAHAR RAFINAT ETC.-MEDICINA ISIHASTA-CALUGARII – ptr. orice exista solutii OPTIME dar GUVERNUL si PARLAMENTUL inca NU VOR …


  21. legile femosan … toti romanii care locuiesc in conditii mizere sunt deja pe FRONT in casele lor – ia MEDITATI la SOLDATII care au LUPTAT pe FRONT in CONDITII INUMANE !!!


  22. Doresc sa ma adresez instantei pentru diminuarea indemnizatiei de crestere a copilului. Eu deja am ajuns la 58% din valoarea neta a veniturilor, pentru ca deja eram penalizata cu plafonul de 4.000 ron si acum din nou cu 3.400 ron. Stiti daca s-a constituit deja vreun grup de mamici in acest sens, pentru ca as vrea sa ma alatur.


  23. Acum constituim grupul. Voi anunta pe blog in cateva zile care sunt urmatorii pasi care trebuie facuti.


    • doresc sa ma alatur si eu grupului pentru a da in judecata guvernul si a rezolva situatia mamicilor interesate de a nu se modifica cuantumului indemnizatiei.


  24. doresc sa ma alatur acestui grup si sa incerc sa rezolv in instanta aceasta anomalie, va rog mult tineti-ma si pe mine la curent.
    multumesc mult!


    • si eu ma alatur grupului! asteptam de mult sa aud de asa ceva! pentru ca in ultimul timp de mame nu a mai zis nimeni nimic! vreau sa-mi primesc dreptul meu, bani pentru care am contribuit din greu la buget, bani meritati! astept cu nerabdare noutati! multumim d-nei lavinia sandru care inca se gandeste la noi!


  25. Draga Lavinia Sandru, dragi mamici,

    tocmai s-a hotarat ca indemnizatia sa fie taiata de la 1 iulie cu 15%. Basescu a anuntat ca de la 1 ianuarie 2011 vor fi impozitate toate veniturile, deci indemnizatia va fi din nou taiata. Eu m-am hotarat sa lupt si sa dau in judecata guvernul si statul roman la curtea europeana pentru drepturile omului. este vorba de o violare a drepturilor copiilor si al mamicilor. Nicaieri in lume nu este permisa incalcarea drepturilor copiilor si mamelor.
    eu am trimis deja mail-uri pe la mai multe organizatii internationale pt apararea drepturilor omului, a femeii si a copilului, deasemenea am trimis o scrisoare la tribunalul din strasbourg pentru a incepe un proces impotriva modificarii legii fara ca mamicile sa fie anuntate in prealabil si sa isi ia masuri de protectie, sa aiba posibilitatea de a lua o decizie inteleapta. haideti sa ne unim si sa luptam impotriva acestei decizii nedrepte. Ce ziceti? Luptam sau acceptam? Eu nu accept si chiar daca ar fi sa treaca luni sau ani pana obtin dreptatea ce mi se cuvine sunt dispusa sa incerc si sa fac posibil acest lucru.
    draga Lavinia, esti o femeie puternica si bataioasa. Multe dintre noi se gandesc ca tu ai putea sa ne sustii. Ar fi minunat daca te-ai putea implica in acest proces al nostru, al mamicilor si sa ne sprijini cum poti , mai ales ca aceasta lege de care beneficiem ti se datoreaza in cea mai mare parte. Haideti mamici sa le aratam acestor hoti mizerabili ca suntem puternice si ca ne aparam drepturile. Nu ajuta la nimic daca ne plangem de mila si ii ocaram pe guvernanti. trebuie sa luptam pentru drepturile noastre si ale copiilor nostri.


  26. Si eu vreau sa ma alatur acestu demers.


  27. nu se mai aude nimic cu grupul? in curand o sa primim indemnizatiile micsorate cu cei 15% pe care o sa-i pape copii guvernantilor, nu ai nostri, cei care au muncit pentru ei!
    sa ne indrume si pe noi cineva cum sa ne aparam DREPTURILE! CONCRET!


  28. Deja am primit indemnizatiile taiate. Renuntam la lupta atat de usor?
    Stie cineva daca legal avem vreo sansa sa ne recuperam acesti bani? Si daca da ce ar trebui facut?

    Draga HET ne poti spune daca ai primit raspunsuri concrete de la ONGuri sau de la tribunalul de la Strasbourg? Sunt interesata de procedura care trebuie urmata pentru a da statul in judecata pentru acest drept si daca avem vreo sansa sa ii recuperam.


  29. da, vad ca suntem parasite si noi si copii nostri de catre toata lumea! macar de nu ne mai promitea nimeni ajutor! oricum ne-am convins acum si de lavinia sandru…..doar vorbe vorbe si iar vorbe……..de vorbe ne-am saturat. am mai scris si la facias si la alta organizatie, dar se pare ca le pasa tuturor de noi „tare mult” pentru ca am fost tratata si de ei ca de catre lavinia sandru…..adica cu dosu, ca sa nu folosesc alt cuvant.
    se pare ca daca nu gasim noi o solutie, nu se va face nimic, asa ca va rog daca mamicile „obisnuite” asa ca mine stiu ce se poate face, sa-mi dea si mie de veste, ca de la mamicile „copiilor de bani gata” degeaba asteptam ajutor. e important sa se vada ele protejate, ca doar sunt politicieni si au pus ei deoparte ceea ce considerau ca li se cuvine, pleava trebuie lasata sa sufere


  30. ce rusine


  31. Dragele mele mamici, am primit raspuns de la Strassbourg si mi s-a trimis un dosar pe care trebuie sa il competez. am mai vorbit cu cineva si mi-a recomandat sa nu fac singura acest demers, ci impreuna cu mai multe mamaici. Trebuie sa fie un grup care sa dea in judecata la strassbourg. e cel mai bine asa. Asa ca cine doreste sa se alatature astept sa imi scrie pe adresa vulpita_roscatica@yahoo.com
    Organizatiile internationale nu se ocupa de astfel de cazuri, doar de abuzuri si violente. singura varianta este Strassbourg, insa trebuie sa fie un grup si nicidecum o persoana singura si izolata. Oricum daca nu mi se alatatura nimeni nu cred ca voi continua. Sunt o mamica singura si nu ma pot expune asa fara nici o protectie. va pup si astept sa-mi scrieti.



Lasă un răspuns

