h1

Cere parlamentarului tău să voteze moţiunea de cenzură!

6 Iunie 2010

Trebuie să urmărim fiecare pas şi să încercăm să stopăm răul înainte de a fi făcut. Se pregătesc mai multe manifestaţii publice, una dintre ele chiar în ziua în care va fi supusă la vot moţiunea de cenzură. Efectul va fi însă insuficient, dacă nu vom acţiona direct asupra parlamentarilor care ne reprezintă interesele. Fiecare dintre ei, indiferent din ce partid fac parte, trebuie să afle, de la cei care i-au ales, care este în acest caz opţiunea voastră. Aşadar: dacă vrei să nu ţi se taie pensia, dacă vrei să nu ţi se taie salariul sau indemnizaţia pentru creşterea copilului, mergi la parlamentarul din colegiul tău, la parlamentarul tău pentru a-i cere să voteze pentru adoptarea moţiunii de cenzură. Spune-le parlamentarilor că datoria lor este să-ţi respecte interesele şi opiniile şi, dacă vor acţiona diferit, nu vor mai primi votul tău. Gândeşte-te că alegerile vor avea loc peste numai doi ani şi nu vor putea să ne ignore.

Colegii mei din Partidul Iniţiativa Naţională au răspândit în toată ţata fluturaşi prin care îi invită pe cetăţeni să-şi responsabilizeze parlamentarul din colegiul propriu. Sunt încrezătoare în acţiunile pe care şi voi le veţi întreprinde. Aştept veşti de la voi pe adresa mea de blog. Trimiteţi-mi, ca să postez, fotografii ale birourilor parlamentare; să vedem care sunt închise şi care sunt deschise pentru dialogul cu cetăţenii. Să-i facem de ruşine pe cei cărora nu le pasă!

4 comentarii

  1. Titlul: EU CAUT de MUNCA doar ACASA la mine, doar la LOCUINTA mea

    EU CAUT cu DISPERARE de MUNCA si VENITURI in tara mea ROMANIA.

    Eu CAUT de munca si venituri:
    – DOAR acasa la mine,
    – DOAR la locuinta mea,
    – DOAR la resedinta mea,
    – DOAR la domiciliul meu,
    – DOAR MUNCA COMPATIBILA cu MINE.

    Eu sunt si un foarte foarte terorizat somer de foarte lunga durata, fiind somer in total peste 10 ani si
    ultima data somer din data de 1 septembrie 2006.

    Eu NU caut MUNCA de tipul:
    – MLM / Multi Level Marketing,
    – „o companie americana iti ofera aceasta sansa de a lucra in confortul casei tale”,
    – PTC / Pay To Click / a da click pe pagini web / website-uri,
    – agricultura,
    – „compania americana Global Domains Iternational GDI .ws”,
    – agent vanzari de bijuterii, alimente, bauturi, suplimente nutritive,
    cosmetice, detergenti, intretinerea locuintei si a.m.d.
    – agent de pensii private,
    – agent de asigurari,
    – coordonator marketing,
    – de tipuri asemanatoare cu cele mentionate pe care le-am refuzat si
    le VOI REFUZA fiind activitati incompatibile cu mine.

    Am 4 modalitati de contact:
    – Telefon mobil: 0751.929.737 (este numar Orange) intre orele 10:00 si 21:00
    – Telefon fix: 0233.787.075 (este numar Romtelecom) tot intre orele 10:00 si 21:00
    – ID de Yahoo! Messenger: i_todiroae
    – E-mail: i_todiroae@yahoo.fr
    (la adresa mea de e-mail am .fr si nu .com )

    Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui DUMNEZEU, ajuta sa am de munca si venituri in tara mea Romania.

    6 iunie 2010


  2. Titlul: Mega-proiectul meu national: SINDICATUL NATIONAL al SOMERILOR din ROMANIA

    Doamnelor, Domnisoarelor si Domnilor someri romani,

    Cu dragostea fata de tara mea ROMANIA
    si
    pentru modernizarea, dezvoltarea, democratizarea si binele Romaniei
    eu initiez legal, democratic, public SINDICATUL NATIONAL al SOMERILOR din ROMANIA.

    Eu vreau ca SINDICATUL NATIONAL al SOMERILOR sa fie:
    1.) o forta apolitica a Romaniei, fara a fi la remorca vreunui partid politic din Romania,
    fara ingerinte din partea vreunei institutii publice din Romania,
    fara a fi manipulat, dirijat, controlat de lideri, sefi si agenti politici, economici, informationali, financiari din Romania
    si
    2.) o forta puternica in modernizarea, dezvoltarea si democratizarea Romaniei.

    Eu vreau ca pricipalul obiectiv al SINDICATULUI SOMERILOR din ROMANIA sa fie
    crearea in Romania de suficiente locuri de munca pentru:
    – peste 1.765.285 de someri romani, inregistrati (765.285) si neinregistrati (peste 1.000.000),
    – peste 1.765.285 de someri romani, declarati (765.285) si nedeclarati (peste 1.000.000),
    – peste 1.765.285 de someri romani, oficiali (765.285) si neoficiali (peste 1.000.000),
    – peste 1.765.285 de someri romani, prinsi in evidente (765.285) si neprinsi in evidente (peste 1.000.000),
    – peste 1.765.285 de someri romani, in scripte (765.285) si in afara scriptelor (peste 1.000.000),
    – peste 1.765.285 de someri romani neindemnizati si indemnizati,
    – peste 1.765.285 de someri romani carora le este refuzat Dreptul Universal la Munca,
    – peste 1.765.285 de romani care nu au loc de munca,
    – peste 1.765.285 de romani care nu au serviciu,
    – peste 1.765.285 de romani care nu au o slujba,
    – peste 1.765.285 de romani care nu au un job,
    – peste 1.765.285 de romani care nu au salariu si care nu au pensie si care nu au niciun venit ca sa traiasca,
    – peste 1.765.285 de romani fara a le merge anii de vechime a contributiei pentru pensie,
    – peste 1.765.285 de romani abandonati si umiliti de Romania actuala.

    SINDICATUL NATIONAL al SOMERILOR din ROMANIA eu vreau SA REPREZINTE peste 1.765.285 de someri romani mentionati mai sus.

    In Romania actuala are loc subminarea economiei nationale si este un act de tradare nationala pentru ca
    la dezvoltarea Romaniei nu este fructificata munca, experienta, contributia
    celor peste 1.765.285 de romani mentionati mai sus.

    Pentru a construi SINDICATUL NATIONAL al SOMERILOR din ROMANIA
    eu apelez la:
    – toti somerii din Romania de diferite profesii si meserii, din toate ramurile si domeniile economiei nationale a Romaniei,
    – ziare, reviste, posturi de radio, posturi de televiziune din Romania si Uniunea Europeana – UE,
    – sindicate din Romania si Uniunea Europeana,
    – Parlamentul European,
    – Consiliul Uniunii Europene,
    – Presedintele Jose BARROSO,
    – Presedintele Jerzy BUZEK,
    – ambasade straine la Bucuresti,
    – organisme internationale si a.

    Pentru a se implica in construirea SINDICATULUI NATIONAL al SOMERILOR
    eu fac apel si la:
    – fostii someri romani adica la romanii care in prezent nu mai sunt someri dar care in trecut au fost someri,
    – romanii care au locuit in Romania iar in prezent locuiesc in alte tari.

    Va multumesc cu anticipatie pentru cooperarea in construirea SINDICATULUI NATIONAL al SOMERILOR din ROMANIA.

    Eu vreau sa construiesc SINDICATUL SOMERILOR din ROMANIA
    sa coopereze cu sindicate din Romania si Uniunea Europeana.

    Eu sunt si un foarte foarte terorizat somer de foarte lunga durata, fiind somer in total peste 10 ani si
    ultima data somer din data de 1 septembrie 2006.

    Eu am 4 modalitati de contact:
    – Telefon mobil: 0751.929.737 (este numar Orange) intre orele 10:00 si 21:00
    – Telefon fix: 0233.787.075 (este numar Romtelecom) tot intre orele 10:00 si 21:00
    – ID de Yahoo! Messenger: i_todiroae
    – E-mail: i_todiroae@yahoo.fr
    (la adresa mea de e-mail am .fr si nu .com )

    Doamne al puterilor, fii cu noi, ca pe altul afara de Tine,
    ajutor intru necazuri, nu avem noi cei peste 1.765.285 de someri romani.
    Doamne, Iisuse Hristoase, Fiul lui Dumnezeu, ajuta la
    constructia SINDICATULUI NATIONAL al SOMERILOR din ROMANIA spre binele poporului roman !
    ‘Toate-s cu Sfanta CRUCE’ cum m-a invatat Mama mea acum in varsta de 90 de ani si 4 luni.

    Data initiala mega-proiectul meu: 7 martie 2010 in Duminica a III-a a Sfantului si Marelui Post
    a Sfintelor Pasti 2010, in Duminica Sfintei Cruci
    Data prezentului anunt: 6 iunie 2010

    ~~~
    EXP.: Tzucky Ioan TODIROAE,

    STRADA PRINCIPALA, NR. 48,
    SATUL si COMUNA TIMISESTI,
    JUDETUL NEAMT,
    COD POSTAL 617470.
    ~~~


  3. Nu vă este drac acest blog de l-aţi lăsat aşa să se prăfuiască…


  4. Tind sa cred ca dumneavoastra… sunte-ti oarba..
    Aveam anumite pretentii… de la dumneavoastra.
    Cred ca ar trebuie sa va luati o pauza, sa reflectati. Stiti bine la ce ma refer



Lasă un răspuns

