h1

Fără cuvinte

24 Iunie 2010

15 comentarii

  1. Nasol moment sa calcati pe urmele lu Tatuca 😉 Mai bine sa spuneti ca nu spuneti nimic si sa le spuneti

    Am facut si eu ceva colaje: http://ioanmatei.wordpress.com/2010/06/10/aici-ar-fi-vile-de-lux/


  2. ce vor ajunge femeile ? … in caz de razboi armat , ca se apropie deja ceva la nivel mondial … atunci veti vedea pe ce femei va puteti baza … vor fi care se vor arunca in bratele inamicului … vor fi care isi vor ajuta familiile si … ETC. … le urez succes femeilor CU BUN SIMT …


  3. 🙂 🙂 🙂 :),m-ai facut sa rad ,o zi faina ,cu stima Octav!


  4. @ Lavinia Şandru
    Eu nu aş fi spus asta, dar dacă mă întrebaţii… eu vă răspund la întrebarea „Tu ce vrei?”.

    Eu aş vrea să vă văd jucând într-un film exercitându-vă profesia de actor. Chiar aşa, de ce nu îmbinaţi politica cu actoria realizând scurt-metraje pe seama actualităţii politice. Poate unul pe săptămână. Ar fi ceva absolut inovator în politica românească. În ziua de astăzi o cameră video cu capabilităţi HD nu mai costă foarte mult şi cineva „de la partid” care să filmeze şi să monteze nu este nici el scump… Este un mijloc eficient de a implementa PIN în conştiinţa tinerilor care urmăresc cu mai multă uşurinţă filmuleţele satirice sau artistice pe youtube decât ştirile din ziare sau de la TV.

    Din câte v-am perceput eu, aveţi şi doza de umor necesară şi, cum se spune în popor, „limba ascuţită”. Încercaţi şi asta, că nu aveţi prea mult de pierdut. Mai sunt doi ani până la alegeri, timp ar mai fi. Propagarea ideilor şi, eventual, un sistem doctrinar pentru partid, poate face minuni asupra procentelor.


  5. @ Lavinia Şandru
    Nu pot să nu observ că nu oferiţi un răspuns la cele spuse de noi aici… aţi ales deja să nu mai vorbiţi?


    • Ma bucurasem ca am gasit blogul Lavinei Sandru pe care o apreciez. Nu stiu cum sa-mi explic lipsa de interactiune pe blog. Am gasit un articol in care se spunea ca e amenintata de Bercea mondialul si ca a cerut protectie chiar. O fi un simplu can-can sau treaba e intradevar mizera ?


      • Bercea Mondialu’ urmăreşte ce scrie Lavinia Şandru pe bloguri? Parcă suntem în zona crepusculară.


      • Nu pe bloguri. Nu asta reiese din articol ci doar ca a primit amenintari si ca s-a adresat politiei pentru a solicita protectie. In rest nu putem decat sa banuim ca e foarte ocupata, ori ca ca nu a petrecut in general suficient timp in fata calculatorului pentru a capata indemanarea necesara ori ca trece printr-o perioada in care nu e disponibila, ori cine stie ce. Incurcate sunt caile domnului….


  6. […] lui Boc Opriţi cenzura! 21 august 2010 Din 24 iunie, când am protestat (vedeţi aici şi aici) faţă de aprecierea -conţinută în Strategia Naţională de Apărare a Ţării- că […]


  7. unii spun ca ne-am intors cu 20 si ceva de ani in urma!NU ESTE ADEVARAT! ESTE MULT MAI RAU DECAT ATUNCI! ATUNCI ERA O DICTATURA! ACUM E DICTATURA SI CORUPTIE!


    • Este dictatura coruptiei de tip mafiot si interlop. Suntem la cheremul unor betinavi, periculosi si fara scrupul. La cheolhanuri beau pana fac pe ei, se injura, se bat si se ameninta. Sunt organizati dupa modelul mafiot, pe „familii”. Pana si tiganii lautari ajung sa se ingrozeasca ce vad. Recent a avut loc o astfel de petrecere de la care lautarii ar fi preferat sa plece fara sa fie platiti numai ca sa-si salveze instrumentele. Pana si ei, obisnuiti cu ce e mai rau in lumea asta au ajuns sa zica ” Uite de cine suntem condusi !”. Au zis „Hai frate sa plecam de aici cat mai repede !”. Altul a zis : „unde sa plecam ca nu ne-am luat banul” iar celalalt i-a replicat „Da-i incolo de bani, clarinetul meu costa 3000 de Euro si daca mi-l sparg astia imi pierd painea !”. Este incredibil dar adevarat. Oameni mari din fruntea statului sunt la cheremul interlopilor care poarta pistoale. Am ajuns sa constientizam ca daca spui ceva iti dispare copilul, pisica sau mai stiu eu ce. Tirania crimei organizate la cel mai josnic mod. Totul musteste in gtrupul asta abject care ne guiverneaza


  8. de ce ati schimbat macazul in ultimele zile? sa nu-mi zici ca nu stii despre ce vb. si tu si GUSA ATI SCHIMABAT IARASI TABARA.


  9. te sfatuiesc sa taci, eu ti-am mai spus ca nu e frumos sa vorbesti cu gura plina!


  10. Esti o persoana de joasa speta! „Datorita” tie si celorlalti politicieni „de carton” a ajuns tara in situatia asta.
    Vremea cand vei da socoteala pentru faptele tale se apropie. Tine minte: nimic nu ramane nepedepsit! Suferinta noastra, a prostimii, te va ajunge!


  11. Ma numesc DOCTEUR MARCEL am aproape83 ani locuiesc in Beius-Bihor am o problema pe care de 25 ani nu o pot rezolva si nu din cauza mea . O rog insistent pe Dna SANDRU daca vrea sa ma ajute sa ia legatura cu mine ,am mare incredere in domnia sa.Adresa mea este: Docteur Marcel Beius str.Aurel Vlaicu nr4 bl a3 ap 4 telef 0259-321-528 e-mail marceldocteur@yahoo.com



Lasă un răspuns

