h1

Mesaj de la Boc către românii nenăscuţi: „Naşteţi-vă în altă ţară!”

21 Septembrie 2010

N-au trecut decât câteva luni de când Emil Boc şi al cincilea sau al şaselea său guvern a redus cu 15% indemnizaţia pentru creşterea copilului. Doar câteva luni sunt de când, pentru aceeaşi indemnizaţie, Emil Boc şi ai lui au pus un plafon de 4000 lei. Deşi ne-a fost greu, am acceptat, după negocieri cu fostul ministru al Muncii, Marian Sârbu, aceaste reduceri, ţinând cont de criza economică prin care trece ţara. Ieri însă, tot Boc a anunţat, în Parlament, că vrea să mai taie încă din indemnizaţie şi, cel mai probabil, să ducă plafonul şi mai jos. Citez din Boc: „Trebuie regândită indemnizaţia de creştere a copilului şi reducerea generozităţii unor indemnizaţii în ideea alinierii lor la standardele internaţionale, adică trebuie şi România să plătească ceea ce îşi permite şi Europa să plătească.” Ca să respecte standardele, Boc vrea să le oblige pe acele femei din România care au nesimţirea să câştige mai mult decât salariul minim pe economie fie să renunţe la a mai face copii, fie pur şi simplu să plece în altă ţară din Europa. Dacă renunţă, problema se rezolvă de la sine; dacă pleacă în altă ţară din Europa, atunci îndeplinesc, nu-i aşa, dintr-o dată standardele europene, fără contribuţia lui Boc. Din fericire pentru aceste femei, care acum, din cauza exigenţelor lor profesionale şi a muncii lor, încurcă socotelile ministerului de finanţe, standardele respective s-ar aplica nu doar asupra indemnizaţiei pentru creşterea copilului, ci şi asupra veniturilor şi, în general, a nivelului lor de trai, care ar fi incomparabil mai ridicat decât în România. Asta ar rezolva cu totul problema, iar Guvernul român nu ar mai trebui să plătească nicio indemnizaţie!

În România, guvernanţii consideră că bătrânii sunt prea mulţi şi prea costisitori. Ei nu mai trebuie ajutaţi decât să moară. La rândul lor, cei activi –profesori, medici, poliţişti, personal militar- parazitează, de fapt, aparatul de stat, încasând venituri nejustificat de mari. Trebuie să li se taie din venituri şi chiar să fie daţi afară, să înveţe să se descurce şi singuri. Tinerii trebuie să aştepte vârsta maturităţii până când vor câştiga ceva mai mult decât salariul de încadrare, asta în cazul în care îşi găsesc un serviciu. Dacă mai adăugăm că nou-născuţii mor arşi de vii în maternităţi, atunci avem descrierea unei ţări condamnate la umilinţă. „N-aveţi decât să plecaţi din ţară!” le-a spus, de curând, preşedintele Traian Băsescu celor născuţi în România. „N-aveţi decât să vă naşteţi în altă ţară!” a continuat acum supusul său în toate, Emil Boc, adresându-se probabil românilor care nu s-au năcut încă.

Domnule Prim-Ministru, toate astea peste cadavrul meu! Nu fac parte dintre cei care i-au minţit şi i-au furat pe cetăţenii acestei ţări în ultimii 20 de ani. Mă număr printre oamenii politici care doresc o Românie normală şi sunt dispusă să lupt pentru asta cu orice preţ. Preşedintele României spunea, acum câteva zile, că vremurile de criză pot fi depăşite numai cu oameni curajoşi. Prin urmare, vă spun, domnule Prim-Ministru, că sunt un om curajos. Nu vă dau voie să vă bateţi joc de copiii nenăscuţi ai acestei ţări, care sunt viitorul nostru, şi vă promit că peste această „nesimţită” indemnizaţie de creştere a copilului veţi putea trece doar dacă treceţi şi peste cadavrul meu!

67 comentarii

  1. Buna ziua!In primul rand daca-mi permiteti as dori sa ma prezint;ma numesc Daniela Prodan,mama a doua fetite minunate!As dori sa va prezint pe scurt situatia mea;am beneficiat de indemnizatia pt crestere copil pentru fetita nascuta in iulie2008;cealalta fetita are7luni si pana in momentul de fata nu am primit nimic!In momentul cand am dorit sa-mi depun actele pt indemnizatie pt fetita nascuta in 2010m-i sa spus ca pot sa midepun dosarul daca renunt la indemnizatia pt copilul din 2008,nu am fost de acordpt ca am considerat ca are si ea dreptul sa primeascaacest ajutor,insa cealalta fetita nu a beneficiat pana in momentul de fata decat de 200lei!Sunt intr-o situatie disperata pt ca nu stiu ce le voi pune pe masa maine,poimaine!Ce credeti ca as mai putea face in situatia asta??Am luat legatura cu un avocat ce a depus o petitie la Asistenta Sociala laDeva,trebuia sa primesc un raspuns de 60 de zile dar nu am primit nici un raspuns !Ce credeti ca mai e de facut?Daca nu cer prea mult ,daca mai exista vreo metoda de a cere drepul copilului meu va rog din suflet contactati-ma la nr de telefon 0740242505


    • stimata doamna astept un bebe sant functionara la o primarie deja am salariul redus cu 25 % cand voi beneficia de indemnizatia crestere copil aceasta s-a redus cu 15 % , prin urmare cand se va face mdia veniturilor eu voi fi dublu penalizata ptr ca procentul de 70 % se va aplica la o media a 12 salarii din care 6 sant reduse cu 25 % , este corect ?si acum vor sa ne ia si dreptul de a avea 2 ani cu copilul sarmanii copiii exact cand au nevoie de mamele lor cewl mai mult ..de ce nu strangeti semnaturi ptr a impiedica acesta tripla nedreptate in fond am vazut ca e criza numai ptr unii nu si pentru cei de sus


  2. Va respect, stimata doamna, pentru cuvintele pline de zel, dar din pacate, in tara frumoasa in care traim, orice protest nu va sensibiliza oamenii cu putere de decizie din acest stat. Chiar daca iesim cu copii in strada spunand ca ni se face o nedreptate nu vom rezolva nimic.
    Suma alocata mamelor ce primesc 60% din salariu este foarte mica si nu va ajuta bugetul. Probabil ca suma aceasta reprezinta doar nisipul pe care un primar doreste sa il foloseasca la cladirea „minunatei” fantani in valoare de 35 mln.euro. Atata timp cat s-a acceptat acest proiect nepotrivit momentului social in care ne aflam, nu se va realiza nimic daca protestam impotriva masurilor pe care guvernul Romaniei le va lua legat de indemnizatia pentru cresterea copilului.
    Vocile noastre nu vor fi auzite unde trebuie.
    Nu putem da in judecata guvernul Boc pentru nedreptatea pe care o face. Binenteles la CEDO, nu la Curtea Constitutionala, care este pusa politic si va da dreptate celor care vor adopta aceasta lege.
    In momentul acesta nu pot decat sa strang din dinti….Nu doresc sa plec in alta tara ….pentru ca nu tara este de vina aici….ci oamenii ……


  3. Bine ca ai revenit cu comentarii, eram gata sa cred ca noua „prietenie” cu Elena Udrea ti-a blocat ofensiva! Atentie la Pavelescu, si la Diaconescu, iti fura structura de partid…


  4. Stimata Doamna, va rog din suflet sa nu lasati acesti politicieni fara pic de respect pentru ce insemna viitorul sa faca ce vor ei. Initiati va rog o campanie online gen petitie pe care dv sa o depuneti la Ministerul muncii si protectiei sociale, pentru ca de cele mai multe ori ce se zvoneste sau mai bine zis ce viseaza Boc se cam pune in aplicare.
    Si cand vezi ca altii arunca cu bani pe modernizari de Consilii Judetene cum este de ex in Bistrita cu marmura, granit, usi si multe altele parca iti vine sa crezi ca noi nu mai avem nici o speranta ca si natie.Suntem alaturi de dv si sper sa reusiti sa sustineti aceasta cauza.


    • Cred ca ar avea sfarsit tragic o initiativa de amploare. Va dati seama ca politienii nostri, mai alesi cei cu influente sunt in masonerie si au presa in mana,… i s-ar inscena ceva… sau in cel mai rau caz o iradiere cu substante radioactive cum a sfarsit Antonie Iorgovan.


  5. Sunt o mama „nesimtita” care dupa 18 ani de studii si 10 ani de munca asidua in detrimentul vietii personale, am acum „tupeul” de a sta acasa 2 ani pt a imi creste si educa copilul (unicul) ASA CUM VREAU EU!!!
    Bravo Lavinia!!! Fa auzit glasul nostru, al mamelor disperate care ne vedem fortate a ne intoarce la munca si a ne lasa copii cu cine??


  6. vad ca se posteaza din nou la subiect. dar pana acum nu s-a facut nimic pentru a fi ajutate, nici macar cu sfaturi juridice! am postat mesaje si la ” sa traiti cu 600….”, asteptam creerea unui grup pentru a face ceva, d-na Sandru asa se lauda…………dar nimic…..ca de obicei………deci d-na Sandru, m-am saturat de vorbe goale! VREAU FAPTE, NU VORBE!


  7. in ianuarie urmeaza sa nasc….lucrez in administratia publica si am „beneficiat” de diminuarea cu 25% a salariului…ma ingrozesc cand ma gandesc cu ce bani imi voi creste copilul…este corect(legal si moral) ca indemnizatia de crestere a copilului sa-mi fie calculata tinandu-se cont de lunile in care salariul a fost redus?mie mi se pare aberant…am incredere in dumneavoastra sa sustineti cauza mea si a mamelor din intreaga Romanie


  8. Se poate contesta aceasta hotarare la Bruxelles? Ca daca in aceasta tara nu ne apara nimeni drepturile poate macar in alta parte. Totusi indemnizatia nu este considerata un venit dobandit de drept in urma anilor munciti si in care am cotizat la stat? Vreau sa-mi cresc copilul in conditii decente.Din pacate dl Boc ca sa stiti noi nu ne putem compara cu alte tari din Europa pentru ca nu am ajuns la stadiul de dezvoltare a lor.


  9. Eu sunt pro legea mamelor si o sustin! E cel mai bun lucru ce putea fi facut pentru a ajuta proaspetele mamici.Si eu imi doresc sa devin mamica intr-o zi.Dar nu asa! nu cu spitalele din Romania, nu fara nici un sprijin din partea statului, nu cu atata indiferenta in jurul nostru. Indiferenta pentru sistemul sanitar, pentru tot cei bine pregatiti si intelectualii care pleaca acum din tara ( dupa cum spunea Basescu…” sugestia mea e sa plecati unde va e mai bine” )indiferenta pentru viitorul Romaniei…pentruu copiii care se nasc acum si care poate intr-o buna zi vor fi viitori medici, guvernatori, profesori sau chiar lideri politici.Copiii trebuie ajutati si mai ales proaspetele mamici. Ideea e sa se incurajeze natalitatea in randul oamenilor din… clasa mijlocie daca vreti, acele mamici care tot amana acest moment pentru ca vor ceea ce e mai bun pentru colilul lor, care vor mai intai sa isi „faca un rost in viata” cum se spune la noi in Ardeal, sa isi construiasa o cariera, sa nu depinda sau mai bine zis sa nu ceara ajutor statului.Femei intelectuale, independente care vor sa reuseasca singure. Tocmai ele trebuie incurajate sa isi creasca copiii aici. Si sa fim seriosi…de cate ori in viata ar putea beneficia o mama de aceasta indemnizatie? o data in viata….cel mult de doua ori…Eu zic hai sa le ajutam!


  10. mai am cateva zile pana nasc si dupa stresul prin care am trecut in iunie, cand se vehicula plafonarea indemnizatiei la 600 lei, guvernul boc imi face un nou „cadou” fix in perioada care ar trebui sa fie cea mai frumoasa din viata mea … oricum va fi, insa in loc sa stau linistita si sa ma preocupe exclusiv bebelusul meu, ma tulbura zilnic aceasta nesiguranta, aceasta teama a zilei de maine, care a debutat odata cu declaratiile lui boc din parlament. am 33 de ani si pana acum am avut un salariu bunicel, care mi-a permis in final sa fac un copil in relative conditii de siguranta. si nu ma refer la lux, ci la posibilitatea de a-mi plati si a-i plati analizele, spitalul, scutecele, vaccinurile, medicamentele, hainutele si laptele praf, de a-mi putea face bagajul pentru spital: pansamente, dezinfectant, masca de oxigen, manusi chirurgicale, tifon, vata, chit de anestezie peridurala, slapi, camasi de noapte, paturici absorbante, calmante, pampers, creme pt iritatii si multe altele… Mai precis absolut tot ceea ce este necesar in cazul unei cezariene, lucruri pe care din pacate spitalul nu mai are cum sa le detina … Iar acum aflu ca diminuarea deja existenta cu 15% a indemnizatiei de crestere a copilui nu este de ajuns … Ca aceasta indemnizatie este „prea generoasa” … Ca acest guvern merge inainte calcand pe cadavre, indiferent cui apartin acestea: pensionarilor, bugetarilor, mamicilor sau chiar bebelusilor …
    Imi doresc enorm sa reusiti ceea ce v-ati propus, doamna Lavinia si in acelasi timp voi face si eu absolut tot ce voi putea, in speranta ca pana la urma gandurile ucigase ale lui emil boc sa nu se materializeze !


  11. Va respect si va apreciez doamna pentru tot ceea ce faceti pentru mame.Pacat ca nu sunteti sustinuta nici macar de femeile din parlament, care ar trebui indiferent de culoarea politica, sa se gandeasca ca poate au fiice, nepoate, surori, prietene,ca in tara asta sunt o multime de femei care muncesc, chiar muncesc, munca fizica sau intelectuala si care sufera de pe urma masurilor drastice luate de acest guvern odios, care nu se gandesc nici macar sa sprijine natalitatea si tinerele familii sa faca copii, si aici nu ma refer la cei care fac copii sa traiasca de pe urma alocatiiilor.
    Eu lucrez in administratie publica. Pana in nov 2009, cu sporuri, ore suplimentare, pe care chiar le faceam, ajungeam la un venit de 1700 lunar in conditiile in care am studii superioare si 9 ani vechime. Din ian 2010 venitul mi-a scazut la 840 lei, din luna iul pana in prezent venitul meu a fost de 546 lei/ luna. Sunt insarcinata in 7 luni, urmand sa nasc in luna nov. Mi-am luat concediul prenatal imediat ce am indeplinit criteriile pt ca ia ganditi-va ce venit voi avea dupa reducerea de 25%, tinand cont ca pe perioada concediului de maternitate salariul se calculeaza ca fiind 85% din media salariilor avute pe ultimile 6 luni, deja 3 luni le am cu salariul diminuat, mai exact 546 lei. Indemnizatia de crestere a copilului pentru mine nu reprezinta interes in situatia actuala tinand cont ca in momentul de fata am salariul mai mic decat indemnizatia minima, insa daca imi intrerup activitatea pierd la vechimea in munca si nu mai pot avansa in grad. Oare cei care fac proiectele de legi iau in considerare aceste aspecte? Cred ca nu, am ajuns la concluzia ca acolo ori sunt angajati numai incompetenti ori………..nici nu ma mai gandesc ca iar ma enervez si ii fac rau bebelusului si macar sanatosi sa fim ca dc ne gandim si la problemele din sistemul sanitar…………………
    Succes in tot ceea ce faceti si ati putea sa chemati cateva mamici, sa faceti cateva emisiuni tv, daca aveti sprijinul lor.


  12. Dacă pleacă toţi cetăţenii României, cine va rămâne să plătească datoriile acumulate în ultimii ani?


  13. Cred ca nu am cuvinte sa exprim ce simt in acest moment, cuvintele sunt mult prea mici fata de strarea pe care o am. Este groaznic, inadmisibil ceea ce vor sa faca acesti guvernanti. In tara asta nu ai nici o siguranta, se incalca cele mai elementare drepturi. Cum protejeaza statul familia? Dupa ce sotului i-au fost luati 25% din salariu iar mie 15% din indemnizatie acum ma ingrozesc imi e imposibil sa ma descurc cu ceea ce vor ei sa faca. Vom ajunge sa murim de foame, vom ajunge sa traim in strada pentru ca avem rate la banci, ce se va intampla cu acest popor? Am 2 copii, cea mai mica tocmai a implinit 1 an iar baietelul are 6 ani. Pai cei 6 mil nu-mi ajung nici pentru mancarea lor, pampers. De unde sa tai? De la gura copiilor? Am tot auzit zilele acestea discutandu-se despre o fantana arteziana din sectorul 3 care ar costa 53 mil euro. Cum se poate face asa ceva intr-o tara in care se fura de la gura coppiilor, a pensionarilor? Rusine sa va fie guvernantilor, hotilor ca altfel nu va pot spune. Ati furat tot ce se putea iar acum luati de la copii, viitorul acestei tari. Trebuie sa facem ceva mamelor, d-na Lavinia Sandru pentru a-i impiedica sa ne ia BANII NOSTRI, DREPTUL NOSTRU SI AL COPIILOR. Dupa 12 ani de munca ajung sa cersesc niste drepturi, plang ca-mi iau banii ce mi se cuvin, ma ingrozesc la ziua de maine in loc sa fiu fericita impreuna cu copiii mei, sa ies in parc sa ne plimbam, sa radem sa fim fericiti. Blestemati sa fie si asa cum am mai citit din banii pe care vor sa-i ia sa-si cumpere citostatice. D-na Lavinia sunteti cea mai bataioasa femeie care ati sustinut drepturile mamelor. Stiu ce ne sustineti in continuare aveti tot sprijinul nostru, voi face totul pentru drepturile mele si ale copiilor mei. Asteptam doar un semn. Doamne ajuta-ne sa ne putem creste copiii!


  14. Buna ziua , stimata doamna
    Sunt o tanara din aceasta tara carei-a votat pe acesti netrebnici pentru …o viata mai buna.
    Am 32 de ani, o cariera frumoasa si dupa o perioada indelungata de incercari sunt insarcinata in 4 luni.
    Nu putem sa ii lasam sa isi bata joc de noi in halul asta.Sa cresca ei un copil cu 600 lei.Eu am dat pe aalize 6000 ro, pe medicamnete si controlae medicale.Si la medicul de familie trebuie sa dai spaga.Peste tot.O femie insarcinata are dreptul in Romania doar la …un loc in tramvai.De ce nu o ia pe MADAM UDREA la puricat sa vada cum a acordat ea contractul pentru marele logo al Romaniei, copiat.De ce nu la 10 senatori sa li se acorde o singura masina de serviciu, sa circule si cu masinile personale.De ce nu mai taie din cheltuielile lor.Unde sunt banii pe care noi i-am dat la somaj, asigurari sociale, pensii.Unde sunt.Nu vad nici un spital nou , d-ra Anstase se plange ca trebuie sa ne imprumutam pentru a asigura pensiile.Trebuie sa ne ajutati.Trebuie sa ne unim si sa nu ii mai lasam sa isi bata joc de noi.Basescu vorbeste numai la misto, in bataie de joc, un nesimtit


  15. Am o soluţie mai bună pentru poliţişti.

    O soluţie mai bună decât o astfel de manifestare în care poliţiştii îşi riscă libertatea (văd că poliţiştii sunt ameninţaţi cu puşcăria).

    Doamnelor şi domnilor poliţişti,
    Există o soluţie mai bună şi perfect legală. Soluţia este să aplicaţi cu conştiinciozitate legea în ce priveşte clasa politică. Staţi cu ochii pe politicieni, staţi cu ochii pe copii de bani gata, fiţi pe fază şi când parchează greşit, şi când trec pe roşu, şi când nu au centură sau vorbesc la telefon, dar mai ales fiţi pe fază când au o afacere dubioasă. Loviţi politicienii acolo unde-i doare, în afacerile care ţin loc de demnitate şi cinste, loviţi politicienii în statutul lor de intangibili, de stăpâni ai ţării. Dacă este să luăm ştirile din presă, România este plină de politicieni care fac afaceri la limita legii. Mergeţi şi aplicaţi legea cu scrupulozitate până la amănunt, reperaţi clanurile mafiote protejate de politicieni, atacaţi tot ce este ilegal şi protejat politic.

    Este mult mai simplu să loviţi politica aplicând legea decât să-i siliţi să facă o democraţie funcţională strigând la porţile clădirilor luxoase în care îşi fac “treaba”.

    Sunt absolut convins că fiecare poliţist ştie ce se întâmplă în zona lui, cine pila cui este, cine pe cine susţine… Vă îndemn, nu să faceţi grevă, ci să impuneţi legea toţi odată rupând afacerile care fac politica profitabilă, eliberând astfel şi ţara de structurile de interese.


  16. eu sunt foarte curioasa de ce nu se organizeaza ca mamele sa iasa deja in strada cu proteste, o sa plangem dupa ce au luat deja decizia cand o sa fie prea tarziu? nu ar trebui sa fim deja acolo si sa protestam, si mai ales sa avem si noi niste cifre, am auzit ca doar 13.000 de femei au peste 2000 de lei, chiar asta sa fie economia tarii, taierea indemnizatiilor?


  17. am ajuns sa imi fie frica sa deschid tv, sa aud ca guvernul vrea, iar sa scada indemizatia, maine , poimaine, o sa auzim, ca nu ne mai da nici un ban.
    chiar noi nu putem sa ne unim, asa cum fac pensionarii , au contestat legea la curtea constitutionala, la cedo, noi ce facem ?!!! stam si asteptam!!! ce?!!! copii nostri , ce vor manca??? cu ce ii imbracam??? hainele sunt mai scumpe decat ale noastre, laptele e foarte scump.
    guvernul stie cat costa un bax de pampers??!!
    am muncit 12 ore pe zi , sa am un salariu cat mai bun, pentru ca atunci cand voi intra in crestere copil sa am cu ce sa-l harnesc , sa-l imbrac,…., si guvernul ce face isi bate joc de munca mea , de munca noastra, de sansa, de a le oferi copiilor nostrii un trai decent.
    EU CRED CA NU CEREM PREA MULT DECAT SA NE CRESTEM COPIII FRUMOS SI SA FIM RESPECTATE.

    HAIDETI SA NE UNIM SI SA FACEM CEVA!!!!!!!!!


    • Vad ca aici nu mai raspunde nimeni…comentam singure. Dupa ce am studiat legislatia, am tras concluzia ca ar trebui sa ne unim sa dam si noi statul in judecata. Vom avea castig de cauza ca si cazul de la Valcea. In fond, noi nu suntem bugetari. Este un venit pt care am contribuit. Am muncit si am platit taxe si impozite. Pai daca un concediu medical este platit cu 85%…noinu suntem in medical, dimpotriva.Candva era in vigoare LEGEA 19/2000, lege prin care, cei care stiau bine-nteles, plateau timp de 6 luni o caruta de bani pt o asigurare, dupa care stateau bine-mersi acasa, mai mergeau si la munca (si inca la stat, nu oriunde) si luau o indemnizatie de 3000 4000 ron.Acum 8 ani cu 2 indemnizatii de acestea iti luat casa. Nu era o situatie anormala???Stiu cazuri care nici macar nu avusesera servici in viata lor. Cotizasera doar cele 6 luni la acea asigurare. Doamna Sandru..cred ca a uitat de acest blog. Parerea mea este sa ne unim (modalitati se gasesc) si haideti sa intreprindem ceva! Chiar si pt cei 15% taiati. ESTE O TAIERE ILEGALA!!!Haideti mamicilor, sa nnu ne lasam! Doamna Riti termina concediul si e foarte probabil sa se taie orice beneficiu! Ganditi-va!


  18. Atentie!
    Proiectul prin care se va diminua indemnizatia pentru cresterea copilului, precum si durata concediului pentru cresterea copilului este deja in consultare la Ministerul Justitiei. Bineinteles nu este postat pe site-ul Ministerului Muncii.
    Probabil se vor incalca normele de transparenta si va putea fi contestat pe vicii de procedura.
    Puteti face ceva?


  19. Doamna Lavinia Sandru, va rugam din suflet sa faceti apel, iesim in strada, facem orice, dar nu lasati sa treaca legea. Va rugam din suflet. Ne omoara cu zile gandul taierii indemnizatiei, sau reducerii perioadei de 2 ani. Nu avem cu cine lasa copiii, gradinitele nu primesc copii sub 2,5 ani poate chiar 3, iar cresele sunt insalubre, pline de infectii, lipsite de personal si un minim de bun simt in cresterea si educatia copiilor, si sa nu mai vorbim de alimentatia oferita copiilor in aceste crese. Avem credite si am fi efectiv la pamant.


  20. atentie la ce prieteni aveti in parlament … multi nu sant de acord cu acele 500 milioane euro ptr. internet ….


  21. si la ce se refera proiectul de lege??se aplica retroactiv???la catse preconizeaza scaderea???


  22. Nimic nou?


  23. Si eu sunt o mama DISPERATA (!!!) care vrea sa-si creasca cei 2 copii si sa lupte sa nu se modifice legea…

    HAIDETI SA FACEM CEVA! Este un strigat de AJUTOR disperat!!!

    Dna Sandor va rugam AJUTATI-NE in lumea asta NEBUNA!


    • Si chiar crezi ca o sa te auda???de ce trebuie sa strigam dupa Dna Sandor? Sincer cred ca nici macar nu citeste randurile voastre, probabil a fost un exces de zel cand a promovat aceasta lege, iar cand a vazut ca nu au iesit voturile pe care conta datorita initiativei…s-a dat la fund.
      De cand urmaresc acest blog, nu am vazut un raspuuns din partea ei. Credeti ca doare pe cineva disperarea noastra?????Nu cred! doar noi ne putem ajuta.Trebuie sa ne unim, sa dam acest guvern de ratati si hoti in judecata. Sunt convinsa ca vom avea castig de cauza. Cu cat suntem mai multe, cu atat sunt mai mari sansele de castig.


  24. SEMNAM ORICE PETITIE (ONLINE … http://www.petitieonline.ro/petitie/indemnizatia_pentru_cresterea_copilului_sa_ramana_85_din_salariu-p43516046.html),
    FACEM GREVA…CE PUTEM FACE NUMAI SA NU MODIFICE LEGEA?

    Dna Sandru, dvs. sunteti vocea noastra DISPERATA, dvs. puteti face ceva pt noi!…VA IMPLORAM!


  25. Buna ziua!Am 34 de ani si un copil de un an si 4 luni.Am amanat sa-mi intemeiez o familie pentru ca nu aveam o casa in care sa locuim. Cind s-a dat liber la credite, am facut imediat pasul acesta cu imensul cost pe care il cunosc toti tinerii cu ipoteci pe case.”INCURAJAREA TINERELOR FAMILII!”. Buuuuuuuun… Am zis: Am 32 de ani, hai sa fac un copil ca e cam tirziu…Prinsesem si eu curaj…deci, l-am facut. Tocmai stateam in cumpana daca sa ramin din nou insarcinata pentru ca … e un lux sa ai doi copii, cind… vine vestea ca s-ar putea modifica din nou indemnizatiile. Pai… tu, STATULE, m-ai incurajat sa-mi fac o casa, m-ai incurajat sa fac copii, (sa ridic natalitatea pt. ca numarul pensionarilor depaseste numarul celor ce muncesc), eu mi-am facut o socoteala inainte de a face un copil, ca orice om responsabil!!!!!!!! Si acum…ce ma asteapta? Ca bugetar ce sunt…, voi pierde casa luata cu ipoteca (pentru ca mi-a crescut rata , iar salariul scade), iar cu copilul… o sa stam pe strazi si o sa manance paine goala, asta o sa facem. Mai speram sa ma descurc 8 luni cit mai stau cu copilul acasa, ca daca ma intorc la serviciu voi lua pe post de contabil vreo 6oo RON in mana. Asa ca multumesc Statului pentru incurajari, dar pentru mine, 300 RON in plus sau in minus conteaza!!!!!!!!!
    Trebuie sa protestam intr-un fel sau altul, iar dumneavoastra aveti pirghiile pentru a face asta. Veniti cu o propunere pentru ca indemnizatia sa nu fie modificata din nou si noi va vom fi alaturi. Va rog, nu permiteti sa ajungem pe strazi! Sunt mii in aceasta situatie!!!!!!
    Va multumesc.


  26. Buna ziua,
    m-am gandit mult si mi-am facut tot felul de calcule inainte sa fac acest copil si acum cand copilul meu are doar 11 luni ma gandesc oare ce pot sa-i ofer daca de la 1 Ianuarie 2011 statul ne va taia si acesti 70% din salariu.
    Firma la care am lucrat si-a mutat sediul in Ploiesti, iar eu sunt din Pitesti, acest lucru inseamna ca nu ma pot intoarce la servici. De 3 luni tot caut un servici si nimic, sunt inginer si nu gasesc nimic. Oare ce se va intampla cu noi…………..
    Va rog din suflet sa nu ne abandonati in aceasta lupta cu guvernul.
    Va multumim!


  27. deci, ce se intreprinde pana la urma? prevad zile negre pentru noi mamicile. se pare ca nimeni nu vrea sa ne ajute!


  28. acest blog numai functioneaza? vad ca numai raspunde nimeni


    • banuiesc ca nu. poate s-au gandit sa nu mai promita nimic, daca oricum nu fac nimic. trist,foarte trist. si am inteles ca ne taie din nou din bani
      asa ca se pare ca doar noi ne mai putem ajuta, ca pe ceilalti nu-i intereseaza. om merge la furat, sau la munca prin strainatate ca sa ne crestem copii, ca-n tara asta de rahat devine imposibil sa cresti responsabil viitori oameni responsabili. asta e tara nemuncii, ca cei ce nu muncesc o duc infinit mai bine decat noi


  29. Buna ziua,

    Va rog sa faceti tot ce este posibil ca noile „propuneri” sa nu intre in vigoare privind indemnizatia mamicilor. Urmeaza sa nasc in ianuarie si ma ingrozeste gandul sa-mi cresc sufletelul cu 600 ron- daca se poate numi crestere. In functie de ce criteriu ar trebui sa prioritizez cele necesare unui nou nascut? La ce ar trebui sa renunt? Ei chiar nu se gandesc ca viitorul tarii se formeaza prin nou nascuti? Ei chiar nu se gandesc ca distrug atat prezentul cat si viitorul????
    In speranta ca veti face tot posibilul astfel incat sa nu se voteze noile propuneri aberante,
    Va multumesc.
    Cu respect Oana L.


  30. buna ziua,
    Am un copil de 8 luni si deja ma ingrozesc de noile propuneri ale guvernului: reducerea concediului de crestere a copilului la un an…ce o sa fac in martie cu copilul? cu ce o sa platesc o bona in conditiile in care si eu si sotul suntem bugetari si vom avea si anul viitor veniturile diminuate? crese nu sunt si daca exista trebuie sa te inscrii cu cel putin un an inainte? nu stiu cine face aceste scenarii dar clar prin masurile lor lovesc in viitorul tarii…
    va rugam sa aveti aceeasi atitudiune ferma in lupta impotriva guvernului si speram din tot sufletul ca sa opriti adoptarea acestor masuri.
    multumim anticipat!


  31. Astia ne NENOROCESC! vor sa scada perioada CCC la 1 an sau indemnizatia la 600lei fix…
    http://www.avocatnet.ro/content/articles?id=22218&utm_source=2705&utm_medium=email&utm_campaign=newsletter


  32. Buna ziua! Oana Paun este numele meu si va apreciez f mult mai ales pt faptul ca ati fost alaturi mereu de mame si le ati sustinut drepturile. Va rog si acum sa o faceti, nu ne lasati. Vom iesi cu copii in strada daca e nevoie numai sa nu ne i-a cei 2 ani pt ca ne nenorocesc. Am o fetita de 4 ani si 8 luni si una de 6 luni si sotul bugetar si din pacate nu gasesc nici o solutie din mai incolo cand va tb sa ma intorc la munca (plus o rata la banca pt casa care tot creste). Pe cea mare am avut o la cresa de la 2 ani, dar acum e dezastru la cresa pt ca nu au personal (un om la 10 copii mici).

    Va rugam nu ne lasati sunteti ultima speranta. Ajutati ne.
    Cu respect,

    Oana Paun


  33. Degeaba ne agitam noi muritorii de rand ca ei tot ce si-au propus aia fac!Ce rezultat a avut petitia din vara prin care militam impotriva reducerii indemnizatiei cu 25%?Au redus-o oricum.Le-a ascultat cineva pe mamele disperate care au mers cu copilasii in strada sa-si strige disperarea?Nimeni.Doar vorbe….Am o fetita de 8 luni si ma gandesc cu groaza ce o sa fac cu ea daca vor reduce perioada concediului la 1 an.Crese nu sunt,si chiar si asa , pentru salariul minim cat au acele ingrijitoare nu au nici o tragere de inima sa ingrijeasca un copil care abia daca stie sa zica mama si tata.Vor sa dea stimulente, perfect , cine are posibilitatea se va intoarce oricum la serviciu mai devreme, dar nu poti obliga pe toata lumea.Lucrez la patron ( si ca mine sunt multe mamici)si in momentul in care am intrat in concediul pentru ingrijirea copilului locul meu s-a ocupat pentru o perioada de 2 ani.Probabil vom ingrosa randurile somerilor.Cu regret trebuie sa o spun ca nu intereseaza pe nimeni de acesti copilasi nevinovati.


    • Stimata doamna Lavinia Sandru. Va rugam din suflet nu permiteti reducerea perioadei de doi ani dedicata cresterii copiilor si nici indemnizatia actuala. Vom avea o populatie extrem de imbatranita in viitor. Am 30 ani, un venit de 6000/lei luna si incerc de cateva luni sa fac un copil. Acum ma bucur ca inca nu am ramas insarcinta pt ca in conditiile pe care ni le ofera guvernul mai bine nu mai nasc aici si incerc sa plec din tara asta dezorganizata


  34. D-na Lavinia, a-ti schimbat candva aceasta lege pentru noi, e dreptul dvs. sa nu ii lasati sa o modifice.
    Noi, mamele si copiii, avem nevoie de dvs.

    Cu respect,
    Laura Crisan


  35. chiar ne pusesem speranta in dvs ca veti organiza o actiune ceva care sa solidarizeze mamele…se pare ca ramanem la mana guvernantilor!


  36. Ati lasat-o moale cu protestele … v-a convins sotul ? Sau admiratia disimulata fata de basescu ?
    Daca aveti cuvant, daca tot va laudati cu legea mamelor, atunci IN STRADA !!! In fruntea coloanei ! Nemernicii astia taie durata concediului pt cresterea copilului la 1 an ! NU TREBUIE LASATI !!!
    Daca nimeni nu protesteaza, ei cred ca pot face orice !
    IN FATA LA SEDIILE PDL !!! ARUNCATI CU SCUTECE MURDARE IN EI !!!


    • Si de ce sa iasa in strada?? Daca nu a dat nici un raspuns pana acum, e clar…a vrut doar un capital politic. Si nu inteleg de ce trebuie sa faceti sluj la doamna Sandru..doar initiatoarea primelor proiecte de legi pentru mame a fost Dna Mona Musca. Au ingropat-o nemernicii…Ori facem noi ceva pt noi…ori lasatii pe ei sa isi bata joc de noi. Duna Sandru are alte preocupari..in tot acest timp nici macar nu a luat o singura initiativa menita sa ne apere drepturile…dar toate dati saru’mana la mosie…Terminati cu smiorcaiala si haideti sa gasim o forma de organizare!


  37. Dorim sa fiti alaturi de noi mamicile!Suntem doar niste pestisori intr-un ocean prea mare!avem nevoie de sustinere,de o voce care sa strige durerea noastra!VREAU SA IMI CRESC SI SA IMI EDUC COPILUL!Nu am nevoie sa mi-l creasca o bona sau o ingrijitoare de cresa!Nu putem fi obligate sa ne lasam copiii in grija oricui doar pt ca asa vor ei!Haideti sa nu ii lasam sa ne batjocoreasca!E vorba de copiii nostri!


  38. Stimata Doamna,

    Ati luptat pt dreptul mamelor de a aduce pe lume copii fara sa se gandeasca ca nu au ce sa le ofera! Ati obtinut pt mame ce nu sperau la acea vreme! Dar acum li se va lua tot ce ati obtinut dv pt ele!
    Nu renuntati la lupta! iesiti din nou si luptati pt noi! noi va sustinem!

    In maxim 2 luni voi aduce pe lume 2 baietei. ce sa astept pt ei? am invatat, am muncit si am contribuit ca sa fiu langa ei, ca sa le asigur un trai decent iar acum guvernul imi ia aceste drepturi castigate si de mine prin munca si de dv prin campania pe care ati avut-o!

    De ce nu se uita cei din Guvern la abuzurile financiare pe care oamenii lor le fac in tara asta si de la ei sa ia in primul rand?

    Nu renuntati la lupta!


  39. Stimata Doamna,

    Va rog sa fiti din nou liantul mamelor din Romania. Vocea Dvs. ne poate ajuta sa ne organizam astfel incat sa nu permitem acestui guvern lipsit de ratiune si verticalitate sa calce in picioare viitorul acestei tari. Trebuie sa ne mobilizam, o mama nu da dovada niciodata de lasitate. Sunt mame disperate, si eu ma numar printre acestea, care nu stiu ce vor face incepand cu anul 2011.

    Nu inteleg de ce statul condamna femeile care au un venit mai mare. Oare nu am muncit pentru asta si oare nu am cotizat luna de luna la bugetul statului astfel incat dna Udrea sa vina sa se faleasca cu frunza ei de 6 mil de euro. Cum ar trebui sa ii numim pe copiii nostri: victime ale deciziilor portocalii?
    Varianta corecta ar fi sa incurajeze tinerele familii sa aiba copii, sa nu considere un lux sustinerea natalitatii.

    Va rog sa ne oferiti suportul astfel incat sa putem lupta cu acesti incompetenti, cu acesti asistati sociali care populeaza guvernul Romaniei.


  40. Aloooo , dna Sandru ati adormit pe frunza dnei Udrea? Va mai preocupa soarta mamicilor sau nu ?Am platit 12 ani taxe la stat, am sperat sa beneficiez de acel plafon max de 4000 ron , nu 24 luni, nu 12 luni dar macar 6 luni atat doream si eu. Se pare ca nu se poate , acum sper sa beneficiez macar 3 luni de plafonul maxim, din ianuarie oricum cred ca se va da o suma fixa si din feb merg la birou, sa nu ma dea aia afara. Tara de rahat, politicieni care vorbesc si atat, ca si dv de altfel, nu v am mai vazut la tv zilele acestea, v au convins si pe dv? Sa taceti.


  41. am 29 de ani si un copil de 1 an si aproape 7 luni. bunicii lui inca mai cotizeaza la bugetul boc, deci nu se pot ocupa de el, iar, cum o bona costa intre 1000 si 1200 de lei, nu imi permit astfel de servicii, indiferent daca ele sunt reglementate sau nu de legea doamnei anastase, pentru ca sa imi gasesc fericirea in munca, asa cum imi recomanda zilele trecute ministrul botis. mentionez ca am ramas gravida cand presedintele basescu prevedea ca criza va avea un impact minim asupra romaniei, afirmand totodata ca imprumutul fmi nu era unul necesar. acum suntem loviti de criza, iar transele fmi au devenit imperios necesare. mai nou, acelasi fmi doreste reducerea concediului de cresterea a copilului si a indemnizatiei aferente. interesant e ca in urma cu cateva zile ministrul botis, luat la intrebari de propriul partid, nici nu pomenea de fmi. sper sa se verifice aceasta informatie. se spune sus si tare ca vor fi consultati partenerii sociali. care sunt acesti parteneri sociali care reprezinta mamele? eu nu sunt reprezentata de niciun cartel si de nicio alta organizatie de gen si totusi nu m-a intrebat nimeni nimic legat de aceasta initiativa aberanta. si nici nu cred ca voi fi intrebata. insa continuu sa sper ca cineva isi va face treaba. oare?


  42. In 8 decembrie, protest al mamelor in fata Guvernului

    http://www.agenda.ro/news/news/36791/in-8-decembrie-protest-al-mamelor-in-fata-guvernului.html


    • Stimata d-na Lavinia, va rugam ajutati-ne!!!


  43. Incerc sa fiu optimista dar daca luni 6dec se va lua o hotarire finala…”rastignirea mamelor” nu stiu ce sanse mai avem sa schimbam ceva miercuri la miting, cati nu au iesit si nu i-a auzit nimeni?

    Oare ce ne mai „aduce” Mos Craciun, vazand ce ne aduce Mos Niculae?


  44. Ma gandesc sa luam exemplul eurodeputatului italian care a venit la sedinta cu bebe. Poate daca venim la guvern impreuna cu bebelusul nostru reusim sa transmitem un mesaj mai puternic decat stand in strada, in frig, sperand sa ne bage cineva in seama.


  45. Am sperat ca intrand pe acest blog voi gasi si niste raspunsuri, nu doar intrebari si lume la fel de disperata ca mine. Nu-mi vine sa cred ca mi se intampla asta, nu-mi vine sa cred ca bebelusul meu care abia a implinit un an va trebui sa stea cu un strain toata ziua de luna viitoare. Intentionam sa stau doi ani pentru ca nu are cine sa stea cu el, pensionarile anticipate au fost blocate, desi mama mea are mult peste vechimea necesara si doar un an pana la varsta de pensionare… Si cum o bona nu-mi permit, va sta probabil cu vreo vecina cu pensie mica, care isi ofera serviciile pentru 3-400 de lei… Ma scuzati, ma duc sa plang si…Doamne, te rugam, ajuta-ne !!!!


  46. URA, CINEVA TOTUSI NE IUBESTE…!
    „Mi-a venit inima la loc”, doar ce a declarat Boc ca ne lasa pana la 2 ani in pace pe mamele care stau acasa cu bebelusi.


  47. Stimate Doamne,
    sunt insarcinata in 36 sapatamani si ma aflu in concediu prenatal. Data probabila a nasterii este 5 Ianuarie 2011. Ce sa fac , sa ma joc de-a Dumnezeu si sa rog doctorul sa-mi provoace nasterea pana pe 31. dec. 2010 ca sa prind cei 2 ani?
    Chiar daca inca nu a vazut lumea asta mizera in care se va naste copilul meu EXISTA, SE HRANESTE, SE MISCA. Acesti copii sunt cei mai neindrepatiti caci nu fac parte nici din categoria celor care prind 2 ani si nici din cea a celor programati acum, cunoscand conditiile viitoare. Si copilul meu are dreptul la 2 ani , repet el EXISTA, e o FIINTA VIE!!!!!

    Numarul mamicilor insarcinate in aceasta perioada este mult prea mic, astfel incat, sacrificiul lor sa ajute economia acestei tari.
    Va rog, cele care sunteti in masura sa ne spunati ce putem face ca sa ne luptam cu aceasta lege, mai ales mamelor insarcinate care nu se afla in capitala sa poata protesta.

    Multumesc


  48. buna ziua.ma numesc Adrian si am stat mult in dubii sa scriu si sa va trimit
    acest mesaj.Nu trebuie sa raspundeti acestui mesaj; bineinteles ca as fi
    foarte bucuros daca ati raspunde si chiar exaltat macar sa-mi spuneti ca l-ati primit.
    Vreau sa precizez ca pentru mine toate femeile sunt frumoase.Eu sunt foarte sincer de fel.
    Ideea e ca eram plecat din Bucuresti la o inmormantare si din intamplare televizorul
    era pe realitatea TV.Cred ca era in ziua cand Adrian Paunescu a fost inmormantat, o duminica.
    Am fost placut surprins sa vad o fata magic de frumoasa la tv.Eu nu ma pricep la politica,
    politicieni,vedete,etc. chiar daca am lucrat in diverse televiziuni.
    Il intreb pe tata cine este aceasta femeie si imi zice ca Lavinia Sandru, un fost
    politician.Imi suna cunoscut numele dar nu stiu nimic despre, doar faptul ca,
    chipul e angelic.Sunteti incredibil de frumoasa,ceva ce nu ochiul meu nu a mai vazut
    vreodata, chiar daca repet pentru mine aproape toate femeile sunt frumoase, in felul lor.
    Si nu spun ca sunteti atat de frumoasa cu vreun scop, cum ar fi sa v-o trag, sa ma combin
    cu dumneavoastra(chiar daca mi-as dori enorm macar sa va vad live) sau pentru alt motiv, ci doar constat ce vad.
    Va multumesc mult pentru ca mi-ati bucurat enorm ochii si ii multumesc lui Dumnezeu
    pentru asemenea dar adus pe Terra.Pot sa jur ca si la 50 de ani aratati la fel de
    demential.O zi mirifica si ma scuzati ca v-am deranjat cu acest umil mesaj.


  49. pentru mamele care vor naste in cursul anului 2011, haideti sa ne coalizam sa ii dam in judecata pe principiul retroactivitatii (si noi suntem mame chiar daca nu am nascut inca) cei de la asociatia mame pentru mame deja sunt in negocieri cu avocati pe acest subiect inclusiv pentru mamele aflate in cic, sa-si recupereze banii pana la 85%. intrati pe site-ul lor la contact si trimiteti mail cu datele de contact si situatia in care va aflati. mentionez ca se doreste ca reprezentarea avocatilor sa fie pro bono.
    Lavinia, poate ne ajuti si tu cumva te rugam frumos pentru ca nu am fost lasate sa mai alegem daca mai vrem copil sau nu, noi pur si simplu trebuie sa alegem intre cele 2 variante care pentru unele dintre noi nu sunt deloc avantajoase.


  50. Sărbători Fericite!


  51. Doamna Lavinia Sandru
    Ati facut de ani de zile doar demagogie la televizor.
    In 2004 am votat Alianta DA din partea carora ati candidat in jud.Mures. Recunosc insa ca am votat Alianta D.A. pentru Traian Basescu, Teodor Stolojan, Mona Musca si nu pentru dvs.
    Nu credeti ca depasiti orice masura cand veniti la televizor si calomniati, insultati, defaimati?
    Mamica dvs., cat a stat acasa? Dar dvs. ca mamica de bebelus de ce v-ati reinceput activitatea in Parlemnt si mai ales la televizor?
    Cata grija ati avut de bebelusul dvs?
    Va urmaresc acum la televizor, si ca „o doamna” ce sunteti ati rostit de patru ori in 10 minute cuvantul”tampenie””tampit”, etc. Ca o doamna, nu?
    Constat ca multe doamne din politica se reintorc imediat ce nasc la locurile lor de munca, adica la tocat vorbe la televizor.Nu faceti exceptie.
    PS. Cand ati acuzat-o pe doamna Mona Musca ati vrut sa ii luati locul in viata politica, ati vrut sa deveniti „doamna politicii romanesti” dar ati ajuns doar o trancanitoare la televizor.


  52. Eu nu stiu de fac mamele atat scandal. Vor putea sta acasa pe bani mai putini. Femeile obisnuite traisec din bani putini o viata intreaga si nu mor.
    Daca vreti sa stati cu bebelusii, stati doamnelor dar de ce trebuie sa platesc eu pentru voi?
    Va plangeti ca ati contribuit, unde ati contribuit? Cat ati contribuit? Cat timp? Cum vi s-au umflat salariile ,fictiv, in ultimele 6 luni pentru a primi bani multi?
    Hai, priviti-va in oglinda !


  53. doamna lavinia sandru numele meu este marian si sunt o persoana cu handicap grav din nastere.
    va scriu pentru a va aduce la cunostinta situatia disperata in care se afla categoria persoanelor cu handicap in romania.
    as vrea ca in 2011 atat dumneavoastra cat si partidul dws sa faceti ceva concret si pentru noi persoanele cu handicap grav din nastere. o persoana cu handicap inascut asa cum sunt eu traieste dintr-o indemnizatie in valoare de 290 de lei care nu a mai fost indexata din vremea guvernului nastase.
    credeti ca o persoana cu handicap si automat cu nevoi speciale poate sa isi duca traiul zilnic cu 290 de lei in conditiile in care doar medicamentatia necesara ca aerul costa peste 200 de lei?
    de asemenea va aduc la cunostinta ca legea 448 pentru protectia si promovarea drepturilor persoanei cu handicap este nedreapta pentru persoana cu handicap din nastere si o sa va explic si de ce:
    in aceasta lege nu se face separatia intre persoanele care se naste cu handicap grav si persoana care in decursul vietii capata un handicap.
    de exemplu o persona sufera un accident la locul de munca in urma caruia ramane cu un handicap aceasta persoana are doua venituri pensia de vechime in munca de la locul de munca unde a suferit accidentul dar si pensia de handicap comform prevederilor legii 448.
    in schimb persoana care se naste cu un handicap grav este condamnat sa traiasca din indemnizatia de 290 lei fara a avea alt venit si fara a putea sa muncesca vreodata. acum va intreb eu credeti ca e corect ca datorita unei legi strambe persoana cu handicap din nastere sa aiva de suferit?
    nu credeti ca ar fi mai bine ca legea sa fie modificata si persoana cu handicap din nastere care nu are alt venit sa beneficieze de o indemnizatie mai mare decat cel care a muncit si a capatat handicapul in decursul vietii?
    va rog sa incercati sa modificati legea 448 asfel in cat persoana cu handicap din nastere sa nu mai fie defavorizata sa se faca o specificatie clara ca persoana care se naste cu handicap grav si are ca singur venit aceasta indemnizatie trebuie sprijinita mai mult decat cel care capata handicapul in urma unui accident de munca si nu din nastere pentru ca acel ce capata handicapul in timpul vietii are 2 pensii de handicap si de vechime in munca.
    va rog din suflet sa faceti tot ce putetii ca aceasta lege sa fie modificata in avantajul celor care se nasc cu handicap si nu se mai vindeca nicodaata de acest handicap.
    va rog ca in 2011 sa faceti toate eforturile sa fie marita aceasta indemnizatie de 290 lei.
    cred ca a venit vremea ca cei din clasa politica sa se gandeasca ca si categoria persoanelor cu handicap din nastere au dreptul la un trai decent, demn si sa se vorbeasca si de aceasta categorie sociala nu doar de pensionari si bugetari.
    va multumesc din inima si sper ca o sa gasiti timp sa cititi si randurile mele si daca se poate sa oefriti si un raspuns la problemele ridicate de mine


  54. Pacat ca ati incetat sa mai scrieti.


  55. D-na Sandru,

    Acum ca a venit USL-ul la guvernare, credeti ca mai avem vreo sansa sa se revina la vechea lege privind concediul si indemnizatia de crestere a copilului care stabilea indemnizatia la 85% din venituri pana implinea copilul 2 ani? Eu am un copil conceput inainte de mizerabila OUG 111/2010 care insa m-a obligat sa stau alaturi de copilul meu pana in august a.c. cand fetita implineste un an. Nu e corect. Puteti sa ne ajutati si sa-i indemnati pe cei de la USL sa ne faca dreptate si sa abroge cat mai rapid aceasta ordonanta? Cu multumiri, Clara



Lasă un răspuns

