h1

Trăiește 10 zile de iubire

13 Februarie 2011

După un voiaj prin Europa, Manifestul pentru Sănătatea Pământului a ajuns și în România. Este motivul pentru care îi chem pe toți aceia dintre dumneavoastră care iubiți natura, frumosul și înțelegeți să creăm împreuă un destin copiilor noștri, să vă alăturați celor ”Zece Zile de Iubire”. Este modul meu de a arăta prețuire valorilor profund umane și legăturii indisolubile care există între noi și natura care ne-a ajutat să devenim oameni. Vă chem, așadar, ca, timp de 10 zile, să sărbătorim iubirea pentru celălalt și pentru mediul înconjurător!

14 comentarii

  1. Fascinanta initiativa,Lavinia! Dumnezeu sa te binecuvinteze!

    imbratisari,
    cu drag,
    Liana


  2. Săru’ mâna!

    V’am auzit odată întrebând pe cineva care e diferenţa dintre doctrină şi ideologie. Puteţi să-mi spuneţi dvs.? Sau să-mi indicaţi unde pot găsi…

    Vă multumesc!


  3. E greu sa mai iubesti pe cineva in ziua de azi.Parca nu mai e nici timp.


  4. Bercea mondial mare om de afaceri…:)))))


  5. tot respectul pentru ce ati realizat la sala palatului; un spectacol de-a dreptul impresionant! :*


  6. doamna lavinia sandru numele meu este marian si sunt o persoana cu handicap grav din nastere.
    va scriu pentru a va aduce la cunostinta situatia disperata in care se afla categoria persoanelor cu handicap in romania.
    as vrea ca in 2011 atat dumneavoastra cat si partidul dws sa faceti ceva concret si pentru noi persoanele cu handicap grav din nastere. o persoana cu handicap inascut asa cum sunt eu traieste dintr-o indemnizatie in valoare de 290 de lei care nu a mai fost indexata din vremea guvernului nastase.
    credeti ca o persoana cu handicap si automat cu nevoi speciale poate sa isi duca traiul zilnic cu 290 de lei in conditiile in care doar medicamentatia necesara ca aerul costa peste 200 de lei?
    de asemenea va aduc la cunostinta ca legea 448 pentru protectia si promovarea drepturilor persoanei cu handicap este nedreapta pentru persoana cu handicap din nastere si o sa va explic si de ce:
    in aceasta lege nu se face separatia intre persoanele care se naste cu handicap grav si persoana care in decursul vietii capata un handicap.
    de exemplu o persona sufera un accident la locul de munca in urma caruia ramane cu un handicap aceasta persoana are doua venituri pensia de vechime in munca de la locul de munca unde a suferit accidentul dar si pensia de handicap comform prevederilor legii 448.
    in schimb persoana care se naste cu un handicap grav este condamnat sa traiasca din indemnizatia de 290 lei fara a avea alt venit si fara a putea sa muncesca vreodata. acum va intreb eu credeti ca e corect ca datorita unei legi strambe persoana cu handicap din nastere sa aiva de suferit?
    nu credeti ca ar fi mai bine ca legea sa fie modificata si persoana cu handicap din nastere care nu are alt venit sa beneficieze de o indemnizatie mai mare decat cel care a muncit si a capatat handicapul in decursul vietii?
    va rog sa incercati sa modificati legea 448 asfel in cat persoana cu handicap din nastere sa nu mai fie defavorizata sa se faca o specificatie clara ca persoana care se naste cu handicap grav si are ca singur venit aceasta indemnizatie trebuie sprijinita mai mult decat cel care capata handicapul in urma unui accident de munca si nu din nastere pentru ca acel ce capata handicapul in timpul vietii are 2 pensii de handicap si de vechime in munca.
    va rog din suflet sa faceti tot ce putetii ca aceasta lege sa fie modificata in avantajul celor care se nasc cu handicap si nu se mai vindeca nicodaata de acest handicap.
    va rog ca in 2011 sa faceti toate eforturile sa fie marita aceasta indemnizatie de 290 lei.
    cred ca a venit vremea ca cei din clasa politica sa se gandeasca ca si categoria persoanelor cu handicap din nastere au dreptul la un trai decent, demn si sa se vorbeasca si de aceasta categorie sociala nu doar de pensionari si bugetari.
    va multumesc din inima si sper ca o sa gasiti timp sa cititi si randurile mele si daca se poate sa oefriti si un raspuns la problemele ridicate de mine

    stimata doamna as vrea si eu sa stiu de ce nu ati avut nici o reactie la acest mesaj.
    daca tot aveti acest blog de ge nu profitati de el sa tineti lagatura cu cei care va simpatizeaza eu va stimez mult si as vrea totusi daca se poate sa fiti mai activa pe acest blog si sa fitimai receptiva la problemele noastre.


  7. d-na Lavinia
    numele meu este Ionel si sunt o persoana cu handicap din nastere.
    Am o pensie de handicap de 239 lei.Locuiesc la tara (de aceea am rugat pe cineva sa-mi transmita e-mail )unde nu am asa multe posibilitati de comunicare.Rugamintea mea la d-voastra este daca se poate sa aduceti in fata celor de la conducere si situatia noastra a celor care se infrunta cu neputinta si suferinta.Eu pina in 2009 am locuit cu ai mei parinti dar in 2008 m-a parasit tata si in 2009, mama.Imi este greu pentru ca inaintez in varsta si boala si ea totodata.Vreau sa-i intrebati … ei se pot descurca cu 239 lei/luna in conditia in care trebuie sa plateasca om sa aduca apa (am omis sunt persoana cu handicap locomotor-HEMIPAREZA STG .SPASTICA POST ENCEFALOPIE CR.INFANTILA )si celelalte treburi gospodaresti de la tara. Va multumesc anticipat,am apelat la d-voastra pentru ca sunteti singura persoana la momentul actual care mai tine cu paturile sociale de JOS.


  8. am uitat sa va spun ca am 40 de ani si de aceea am si spus ca inainteaza si boala cu mine odata .


  9. Padurile au fost defrisate si nimeni nu a fost pedepsit…


  10. Singura sansa pentru armonizarea noastra cu universul este sa traim toate zilele cu iubire, ca si crestin ortodox macar acesat post, este bine si 10 zile cu conditia ca ele sa fie urmate de alte si alte 10 zile traite cu iubire pentru intreaga creatie. Pentru aceasta sa ne rugam BUNULUI DUMNEZEU ca sa ne invredniceasca cu puterea de-a ierta.


  11. Ma doare sufletul de cata nedreptate este in Romania dar ia ganditiva bine din cauza cui se intampla toate astea.Si eu sunt cu handicap ca sa nu se inteleaga altceva dar vina e a poporului ca sta si se roaga in loc sa faca ceva.Puneti mana pe furci ,coase si daca aveti arme e si mai bine si faceti-va dreptate ca daca asteptati ca guvernul sa faca ceva pentru noi mai puteti astepta inca 10 vieti si tot degeaba.Lumea se plange si vorbeste dar nimeni nu face nimica concret asa ca va ecomand cum fac altii banii faceti si voi .


  12. Doamna Lavinia v-am admirat atunci cand aveati ceva de spus ca o romanca responsabila, dar nu am crezut ca puteti trece asa usor pentru o functie la un partid ca UNPR.Cum de ati uitat ce spuneati despre dl.Oprea?
    Chiar nu aveti putin bun simt?Ana


  13. D-na Lavinia , un sfat ‘ ERA BINE SA RAMANE-TI IN ACEL PARTID „PIN” SI SA NU FACETI CEA CE A-TI FACUT ! AVEATI MAI MULTA CREDIBILITATE ,ACUM S-A SPULBERAT -VAZANDU-VA ASA DE INVERSUNATA CAND VORBITI LA EMISIUNI ” GESTURI DE IMPUNARE ” LA ROMANI NU NE TREBUIESC ASTFEL DE SFATURI CARE SE VEDE DE LA O POSTA CA NU SUNT SINCERE , CI IMPUSE DE UNIUNEA DVS ..PACAT DE DVS-TRA , AVETI CAP SI MERITATI MAI MULT CHIAR SI” MINISTRA , DAR ASTA E POLITICA ……….


  14. Esti paralela cu Constitutia Romaniei si Procedurile Parlamentare.Iti bati gura aiurea, mult, pro.. si fara rost.



Lasă un răspuns

